Tänää oli järkyttävä päivä ;ss
Mut toisaalt ihana ;D

Herätyskello oli kuudeks, mut sitte heräsinki puol 8! Ja kasiks oli kouluu.
Eli ihan v.tun nopee pukee (en löytän mun (burberryn<3) kaulahuivii), meikkaa ja v.tu nopee ulos tupakalle. Huoh, sitte lähin kävelee kouluu ja huomasin et sytkäri puuttuu -__-' Noh, juosten takasin sisälle hakee sytkäri ja poltin tupakan sitte matkal koululle :D
  Sitte alko viel sataa ja mun hiukset meni ihan päin persettä, enkä muistan ottaa lakkaa mukaa kouluu :BB No muuten meni koulupäivä ihan ookoost, koulut ku loppu nii tupakkapaikalle ja pummii tupsuu ku mul oli vaa 5 nii en jaksan polttaa omii, nii sitte SE(toNppa) anto mulle ;>

Mut hyvää täs päiväs oli et Toni vilkuili koko ajan mua <;
Ja sit se koko ajan vahingos hipas mun kättä tai jotaa! hihihi<3

nii ja komsuu !<3